hemma från jörn

hej nu har ja kommit hem från en gode så rolig helg i jörn ;)
inte gjort så mycket egentligen kört skoter åkt snowboard,
ja fredde jens och rasmus var ute och köde skoter och jag är rädd för björnar , så jag sa till fredrik tänk om de kommer en björn och han skratta och sa hahah ne dom sover ja bara ja jag hoppas ju de ,
sen idag kommer pappa till mig och säger att dom har sett björnspår typ där vi bor ja bah va fan ,.. 
 
och fredde gick en kurs med mig hur man burkar , nja de gick väl it så bra , hahah
men nu ska jag plugga till moppeprovet




Kommentarer
Postat av: johannabergvall

HEJ DIN TÖNT, VARFÖR HARU ALDRIG SAGT ATT DU HAR EN BLOGG? ;o♥

2011-04-08 @ 22:56:56
URL: http://johannabergvall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0